26 grudnia 2021
Dramy influencerów w 2021 roku. Kto z kim zadarł i czyj wizerunek ucierpiał?
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/407/dramy0.jpg
drama roku konflikty influerncer Wersow Majewscy Wardęga Mata Ekipa TeamX


1.       Wersow i kradzież logo

Jedną z większych dram mijającego roku jest zamieszanie związane z logo Weroniki Sowy, czyli Wersow. Całą sprawę nagłośnił Sylwester Wardęga, który na YouTubie poinformował,  że logo w kształcie sowy influencerka wykorzystuje bezprawnie. „Pożyczyła” je od francuskiego artysty DFT, z którym ponoć kontaktował się Wardęga i w odpowiedzi usłyszał,  ze artysta nie udzielił licencji na używanie znaku influencerce. Wersow szybko zabrała głos. Wyznała,  że nie wiedziała o konieczności zakupu licencji! Przeprosiła artystę i wyznała, że zapłaci mu za korzystanie przez dwa lata ze stworzonego przez niego logo, a także dodała, że nie będzie już z niego korzystać. Dodała też, że napisała do DFT wiadomość, jednak ten nie odpowiedział. W mediach nie brakowało doniesień, że Wersow chce wykupić licencję na lustrzane odbicie logo sowy, a także, że na starszych filmach blurowała logo. Nie można pominąć tego w tej aferze, że Wersow kilka lat temu zaczęła studia prawnicze i miała zajęcia z zakresu prawa autorskiego. Jej tłumaczenie, że myślała, że korzystanie z czyjegoś logo jest dozwolone jest zatem mocno zaskakujące. W jednej z relacji na InstaStories przyznała, że zatrudniła kancelarię prawniczą z Krakowa, która ma pomóc jej w wyjaśnieniu całego zamieszania z logo.

2.       Kryzys w związku Deynn i Majewskiego

Plotki o kryzysie w związku Deynn i Majewskiego pojawiały się już wielokrotnie. Influencerzy jednak zawsze uspokajali fanów. W listopadzie jednak pogłoski przybrały na sile, a internauci doszukiwali się dowodów na to, że para nie jest już razem. Brakowało wspólnych zdjęć i relacji Marity i Daniela, jednak większym zaskoczeniem dla internautów było to, że kiedy Majewski świętował swoje urodziny w Paryżu, Deynn była w Warszawie. Po fali domysłów Deynn i Majewski wydali oświadczenia i przyznali, że to ich „najgorszy okres życia ever”. W końcu niespodziewanie Daniel Majewski pojawił się na Fame MMA, gdzie ogłosił swoją walkę w następnej edycji i wyznał miłość Deynn, która również była na walce. Wkrótce potem Deynn wyznała na Instagramie, że miała z mężem poważny kryzys i mocno zastanawiali się nad rozwodem. Wygląda na to, że wszystko wróciło na dobre tory, bo para udała się na wspólny wyjazd do Los Angeles.

3.       Majewski zadarł z Wardęgą

Pozostając w temacie Daniela Majewskiego i Fame MMA, warto wspomnieć o jego starciu z Sylwestrem Wardęgą. Panowie spotkali się za kulisami, gdzie Wardęga chciał dowiedzieć się od Majewskiego o kulisy jego walki, a także o relację z Maritą. To najwyraźniej nie spodobało się Majewskiemu.

Dzisiaj miałem spotkanie pierwszy raz z Danielem Majewskim. […] Zagadałem, że witam. Przywitaliśmy się, ale w pewnym momencie on zaczyna mnie tak podciągać za brodę.  Ja mówię: Ej, no słuchaj Daniel, nie przepadamy za sobą, więc nie rób takich rzeczy, bo to dla mnie nie jest ok. Wiesz, stoję o tych kulach, on stoi naprzeciwko mnie, obok niego jacyś jego koledzy we dwóch i normalnie gadamy. […] W pewnym momencie on zaczyna mnie klepać. […] Pokazał mi totalny brak szacunku. Miałem nosa co do niego, oceniając go w swoich materiałach - powiedział Wardęga podczas wywiadu dla portalu TVreklama.

Na tą wypowiedź zareagował Majewski, który na InstaStories napisał:

Obiecałem sobie kiedyś, że gdy w końcu spotkam typa, który zatruwał mi i moim bliskim życie przez kilka dobrych lat swoim internetowym mówieniem bez żadnych konsekwencji, to go wbiję w ścianę jak muchę. […] Tylko dlatego, że przyszedłeś o kulach, nie wyjechałeś na noszach. Taka prawda - napisał Majewski.

W sieci rozpętała się burza, a internauci nie kryli zażenowania zachowaniem Daniela Majewskiego. Pod filmem Sylwestra Wardęgi pojawiło się sporo wpisów, w których uznali, że facet Marity był wyjątkowo niekulturalny.

4.       Mata i Maja Staśko

Kiedy Mata nawiązał współpracę z restauracją McDonald’s pojawiło się sporo głosów krytyki, że raper promuje niezdrowe jedzenie. Mimo negatywnych opinii, wiele osób chętnie próbowało zestawu Maty, na który składały się frytki, burger i matcha. O skosztowanie zestawu pokusiła się Maja Staśko, która jest weganką, a w związku z tym nie spróbowała matchy oraz burgera, którym rzuciła na koniec nagrania. To zachowanie nie spodobało się Matczakowi, co wyraził w utworze „MC”.

Czasem 16 godzin dziennie siedzę w studiu, no a czasem na kanapie, ale wstaję po południu i nie tyram na etacie, dlatego szanuję pracę, ty wylewasz matcha latte, głupia p***o - słyszymy w utworze.

Aktywistka zareagowała na te słowa. Na Twitterze napisała, że "woli być głupią p***ą, niż człowiekiem, który wyzywa kobiety od głupich p**d".

https://twitter.com/majakstasko/status/1465325718234087436

5.       Viva a viva „no make-up”

Viva a viva, a właściwie Karolina Wójcik przygotowała dla fanów relację, w której miała mówić o pielęgnacji twarzy, w związku z czym postanowiła zaprezentować się „bez makijażu”. Internauci szybko zauważyli, że jej wizerunek z nagrania nie ma nic wspólnego z naturalnością, chociaż tak przekonywała influecnerka.

Dzień dobry wszystkim! Dzisiaj witam się z wami totalnie no makeup, mam tylko podkreślone rzęsy i brwi, a na buzi nie mam nic oprócz pielęgnacji, ponieważ dziś będziemy właśnie o tym rozmawiać – wyznała.

Posypały się komentarze, w których internauci wytykali jej, że podkreślone brwi i rzęsy to też makijaż, a nałożenie filtra upiększającego nie ma nic wspólnego z naturalnością. Internauci uznali, że influencerka oszukuje widzów i swoim zachowaniem wpędza w kompleksy młode dziewczyny. Jej post zaczął być udostępniany w sieci i krytycznie komentowany także przez innych influencerów.


6.       Świeczki od Teamu X

Wypuszczanie własnego merchu wśród influencerów stało się niezwykle popularne, więc nic dziwnego, że każdy twórca chce mieć produkty sygnowane swoim nazwiskiem. Na ten pomysł wpadli także członkowie Teamu X, którzy wypuścili na rynek świeczki zapachowe. Nie obyło się bez skandalu. Internauci zauważyli, że na internetowych aukcjach, a także w jednym z dużych dyskontów spożywczych można znaleźć niemal identycznie świeczki i to w znacznie niższej cenie, zwykle w okolicy 10 złotych. Za te sprzedawane przez Team X trzeba zapłacić blisko 50 złotych. Na tę sytuację zwrócił uwagę także Sylwester Wardęga, który napisał na Instagramie, że „fajnie byłoby, jakby Team X produkował własne produkty, a nie tylko etykiety”. Dodał też, że ich grono odbiorców to zdecydowanie młode osoby, dla których proponowana przez Team X cena za świeczkę, jest wyjątkowo wysoka.

https://www.tiktok.com/@dsmpiarka/video/7038619245399362821?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1

7.       Ekipa Friza wysadziła auto

Friz, czyli Karol Wiśniewski wraz ze swoją ekipą wpadł na pomysł nietypowego prezentu urodzinowego dla menedżera, Łukasza  Wojtycy, znanego pod pseudonimem Wujek Łuki. Kipili auto marki, za którą nie przepada menedżer, po czym je wysadzili. Oczywiście wszystko zostało zrelacjonowane w sieci.

Mamy tutaj dla ciebie prezent. Wydaje mi się, że to może być spełnienie twoich marzeń. Tak coś czuję. Kupiliśmy ci Audi i za chwilę je wypie*** w kosmos. Chyba że chcesz nim odjechać – wyznał Friz.

Nagranie wzbudziło ogromne kontrowersje i wiele osób uznało, że takie zachowanie wcale nie jest zabawne. Jak pisał magazyn „Auto Świat”, filmik Ekipy wzbudził krytykę m.in. ze względu na zagrożenie dla środowiska naturalnego. Z kolei „Gazeta Wyborcza” informowała, że wiceprzewodniczący powiatu mieleckiego Kazimierz Gacek, złożył zawiadomienie do prokuratury w związku z nagraniem zamieszczonym przez Ekipę.

https://www.facebook.com/kazimierz.gacek/posts/4437079179692303

To oczywiście nie wszystkie dramy. W naszych starszych tekstach możecie przeczytać także o konflikcie Julii Wieniawy i Pantinki, czy też Mamy Ginekolog i Ewy Chodakowskiej.

https://www.brandbuddies.pl/news/361-pantinka-vs-julia-wieniawa-o-co-chodzi


https://www.brandbuddies.pl/news/360-mama-ginekolog-kontra-ewa-chodakowska-spor-o-zdrowe-cialo




Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ