26 stycznia 2017
Modny Tata: Myślę, że bardzo dużo firm skupia swoją uwagę na ilości a nie jakości. To duży błąd
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/70/modny.jpg
wywiad instagram moda instastyle

Kiedy "Projekt Modny Tata" zaowocował pierwszą współpracą z marką? Jak długo po starcie?

Pierwsze zlecenie przyszło 2-3 miesiące po starcie Projektu „Modny Tata”. Warto zauważyć, że wtedy w Social Mediach funkcjonował tylko Instagram.

Czy często zdarza Ci się odrzucać propozycje współpracy od marek? Z jakich najczęściej powodów tak się dzieje?

Odrzucam, oczywiście. Wynika to z dwóch powodów. Po pierwsze, nie chcę być tak zwanym „banerem reklamowym”, który na swoich kanałach SM reklamuje wszystko, od A do Z, co często się zdarza u innych i czego jesteśmy świadkami. Po drugie, jeśli nawiązuję współpracę z daną marką, to muszę w nią wierzyć i chcę się podpisać pod tym lewą i prawą ręką. Przede wszystkim chcę być wiarygodny dla swoich odbiorców.

Jesteś profilem premium - trafiasz do starszej grupy docelowej - więc stawki masz wyższe niż profil przeciętny. Czy starasz się dopasowywać wyceny do konkretnego przypadku/marki, czy może po prostu mniejsze marki z małymi budżetami po prostu powinny znaleźć innego inflencera?

Cieszę się, że trafiam do grupy docelowej 25-40. To ważne w kontekście współpracy z markami, że moimi odbiorcami są osoby, które już pracują, mają często rodziny i również bardzo uważnie podchodzą do produktów, którymi są zainteresowani. Co się tyczy stawek: to wszystko zależy od tego jak dana firma widzi naszą współpracę. Bardzo cenię sobie współpracę długofalową, gdyż to daje możliwość bycia wiarygodnym, a poza tym taka współpraca opiera się na szacunku do obu stron.

Jak to u Ciebie wygląda? Jakim Twoim medium marki interesują się najbardziej (jakich zapytań odstajesz najwięcej)? Blogiem? Instagramem? A może - Facebookiem?

Marki zazwyczaj zainteresowane są całymi pakietem. IG, FB oraz Blog. Nie da się ukryć, że każda możliwość dotarcia do odbiorcy jest ważna.

Czy nie uważasz, że w Polsce brakuje mocno jakościowych i zasięgowych profilów premium, prowadzonych przez osoby powyżej 30. roku życia?

Myślę, że bardzo dużo firm skupia swoja uwagę na ilości a nie jakości. To duży błąd. Można mieć 10 tysięcy lajków pod zdjęciem od osób, które mają 12-15 lat i nie stać tych osób na zakup danego produktu, a można mieć takich osób 2 tysiące, z czego duża część wyrazi zainteresowanie nie tylko zdjęciem, ale również marką. Mam nadzieję, że to się zmieni i firmy zaczną patrzeć na reakcję ludzi. Przecież znamy przypadki, gdzie osoby mają po 200 tyś. obserwujących z czego połowa jest kupiona, co widać gołym okiem, jeśli ktoś ma pod zdjęciami po 10 komentarzy.

Pytanie z serii: trudne ;)! Załóżmy hipotetyczną sytuację: jest facet po 40-stce, interesuje się modą, motoryzacją i podróżami, ale nie prowadzi jakiegoś super fit-stylu życia, nie ma super rzeźby. Ma jednak sporo wolnego czasu, więc pomyślał, że zacznie prowadzić Instagrama. Co byś mu poradził na start? Jak zdobyć te pierwsze 1000 followersów? ;)

Nie ma chyba jednej zasady ani jednej porady. Trzeba być autentycznym w tym co się robi. Inaczej ludzie nie będą tym zainteresowani. Trzeba być sobą i wierzyć w to co się robi, a jeśli za tym idzie wartość dodana, a nie tylko robienie selfie, to już w ogóle sukces.

Które z Twoich zdjęć na Ig osiągnęło największą liczbę polubień?

Największą liczba polubień ma zdjęcie z Sylwestra ;) - ponad 5100, to całkiem niezły wynik :).

Dziękuję za wywiad.

Powered by Froala Editor

Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ