29 maja 2025
Hipochondryczka - przybliżamy sylwetkę naszej Twórczyni
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/602/Newsy_wzo%CC%81r__1__OK%C5%81ADKA.png
#influencer #Tiktok #contentcreator #Instagram #influencermarketing #POVmanagement

Oliwia Ziółkowska to influencerka znana w sieci pod pseudonimem Hipochondryczka. Największą popularnością cieszy się na TikToku, gdzie jej filmiki często osiągają po kilkaset tysięcy wyświetleń – to właśnie tam zaczynała od mówienia, często w humorystyczny sposób o swojej hipochondrii. Zresztą tej popularności trudno się dziwić, biorąc pod uwagę, że jej twórczość angażuje, bawi i często niesie za sobą również wartość edukacyjną, jak chociażby TikToki o tipach na szybsze i ładniejsze opalanie się, czy seria cleantok. Specjalnie dla Was postanowiliśmy zadać Oliwii kilka pytań, aby jeszcze bardziej przybliżyć Wam jej postać!


Jaki content tworzy Hipochondryczka?

Jednak zanim przejdziemy do krótkiego wywiadu, skupmy się przez moment na zamieszczanym przez nią contencie. Jakie treści królują na jej TikToku? Zdecydowanie nie brakuje materiałów humorystycznych – dowodem na to są pranki oraz seria „Z życia hipochondryczki”, która przyniosła Oliwii największą popularność. Influencerka czuje się bardzo dobrze również w treściach typu storytime, czy cleantok, który jest jednym z ulubionych tematów na polskim TikToku! Okazuje się bowiem, że inni uwielbiają oglądać sprzątanie i organizowanie własnej przestrzeni, a Hipochondryczka doskonale wie, jak wykorzystać ten trend na swoją korzyść.

foto: https://www.instagram.com/oliwiaziolkowsky/


Viralowe rolki na Instagramie

Oliwia jak każda świadoma twórczyni doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że swoje 5 minut warto wykorzystać w 100% i dlatego nie ogranicza się tylko i wyłącznie do TikToka. Piękne zdjęcia oraz krótkie reelsy dodaje także na Instagramie, gdzie również cieszą się one sporym zainteresowaniem!

Postanowiliśmy dowiedzieć się więc, co najbardziej lubi tworzyć Hipochondryczka i z którą platformą jest najbardziej związania.


BrandBuddies: Twoje TikToki z serii „Z życia hipochondryczki” zyskały naprawdę sporą popularność. Skąd narodził się pomysł na taką tematykę?

Oliwia Ziółkowska: Pomysł na tematykę hipochondrii wziął się z mojej codzienności. Mam zdiagnozowaną nerwicę lękową i hipochondrię. Nagrywając tę serię nie spodziewałam się tak sporego zasięgu, który ona zdobyła. Chciałam tylko zdystansować się do mojego problemu i przy okazji poczuć, że nie jestem w tym sama. Wśród ludzi, którzy mnie otaczali, nie było osoby zmagającej się z czymś podobnym. Na TikToku znalazło się ich całe mnóstwo!

foto: https://www.instagram.com/oliwiaziolkowsky/


BB: Działasz zarówno na TikToku, Instagramie, jak i na Youtube. Która z tych platform jest Twoją ulubioną? Którą z nich poleciłabyś komuś, kto dopiero szuka swojego miejsca w internecie?

OZ: Zdecydowanie TikTok jest najbliższy mojemu sercu. Pewnie dlatego, że ja po prostu lubię się wygłupiać, a tam czuję się z tym najbezpieczniej. Ta platforma jest najlepsza dla osób, które dopiero zaczynają działać w internecie. Wydaje mi się, że w porównaniu do Instagrama i Youtuba - algorytm TikToka jest łaskawszy i łatwiej znaleźć swoją niszę.


BB: Jak popularność w sieci zmieniła Twoją codzienność? Może nawiązałaś jakieś przyjaźnie z osobami z branży?

OZ: Jeszcze do niedawna nie odczuwałam żadnych skutków popularności. Jednak wraz z przeprowadzką do mniejszego miasta, jest to coraz bardziej zauważalne. Na szczęcie wszyscy, którzy mnie rozpoznają, znają moją energię i podchodząc po zdjęcie czy rozmowę, wysyłają mi tak samo pozytywne wibracje. 

Poznałam sporo osób z branży, głównie na eventach. Obserwujemy się i wymiana wiadomości czy odpowiadanie na relacje jest już naturalne. Jest też kilka osób, z którymi zdarza mi się wyjść na miasto czy zdzwonić na kamerce.

foto: https://www.instagram.com/oliwiaziolkowsky/


BB: Na czym chciałabyś się skupić w najbliższym czasie jako twórczyni internetowa? 

OZ: W najbliższym czasie chciałabym się skupić na podróżach. Zobaczymy na ile to będzie możliwe, ale razem z narzeczonym mamy już sporo planów. Aktualnie pracuję nad własnym produktem, więc to też bardzo pochłania mój czas. Na nic się nie zamykam, zobaczymy co przyniesie dzień :)


A Wy znacie już Hipochondryczkę? Jeśli nie, koniecznie musicie zapoznać się z jej humorystyczną twórczością, która na pewno wciągnie Was na długie godziny!


Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ