25 października 2016
helanamarria: Największym wyzwaniem jest odróżnienie się od innych
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/58/a.jpg
wywiad instagram moda instastyle

Jak zaczęła się Twoja przygoda z Instagramem? Dlaczego go założyłaś?

Cała moja przygoda z Instagramem "na poważnie" zaczęła się w połowie pierwszej klasy liceum, wtedy zaczęłam przykładać większą wagę do zdjeć. Do ich jakości, kolorystyki i do tego, jak razem się komponują. Zaczęło mi to sprawiać przyjemność i inni chyba to zauważyli, ponieważ całkiem szybko rosła liczba obserwujących. Dlaczego założyłam Instagrama? Ponieważ uwielbiam robić zdjęcia, a Instagram to świetne miejsce na dzielenie się nimi z ludźmi. 

Jak szybko dobiłaś do pierwszego tysiąca, a następnie do 10 000 followersów? 

Jeśli chodzi o pierwszy tysiąc, to nie pamiętam, było to chyba w pierwszej klasie liceum, niedługo po tym, jak założyłam konto. Natomiast pierwsze dziesięć tysięcy było dużo pózniej, chyba pod koniec drugiej klasy. 

Masz bardzo zaangażowanych odbiorców. W jaki sposób to osiągnęłaś? 

Jeśli mam być szczera, to nie mam pojęcia. Może to dlatego, że staram się utrzymywać jakiś kontakt z moimi odbiorcami. Staram się zawsze pokazać coś nowego i dać im coś od siebie, zdecydowanie trzeba mieć do siebie dystans i umieć się z siebie śmiać. Chyba wtedy właśnie się to zwraca w polubieniach i komentarzach. 

Co byś poradziła osobom mających duży zasięg, ale problem z prawdziwym zaangażowaniem followersów?

Może dać coś więcej od siebie? Jakoś ich zaciekawić albo zaintrygować. Zawsze pokazując coś nowego jest duży odzew. 

Co jest Twoim zdaniem największym wyzwaniem w prowadzeniu profilu na Instagramie?

Największym wyzwaniem jest odróżnienie się od innych. Jest tyle kont na Instagramie, że serio ciężko jest się wyróżnić, zaciekawić innych i tym samym zachęcić ich do obserwowania. 

Twoja pierwsza współpraca z marką na Instagramie? Jak ją zdobyłaś i na czym polegała?

Nie pamiętam, jaka była pierwsza współpraca, ale jedną z pierwszych (zresztą trwających do dzisiaj) jest moja współpraca ze sklepem Keep It Up Lingerie. Dostałam kiedyś wiadomość na Instagramie, czy byłabym chętna na współpracę. Działa ona na zasadzie barteru, czyli ja dostaję produkt, a w zamian reklamuję go u siebie na instagramie. I tak wygląda większość współprac ze sklepami z ciuchami czy biżuterią.

Dziękuję za wywiad.

Powered by Froala Editor

Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ