Choć Mikołaj Bagiński tworzy w sieci od lat, to szczyt jego popularności przypadł na lato 2024, kiedy w warszawskiej kawiarni pojawił się wybrany przez niego smak matchy. To właśnie wtedy o influencerze zaczęli mówić dosłownie wszyscy, a pod lokalem ustawiały się długie kolejki osób, które miały ochotę spróbować sygnowanego jego nazwiskiem napoju.
Kim jest Mikołaj Bagiński?
Mikołaj, znany również jako Bagi, już od kilku lat rozwija swoją internetową twórczość i działa jako członek grupy Dresscode, do której należą również inni znani influencerzy: Maciej Sekulski, Eryk Moczko, Inez Lis, Antek Matyja, Miłosz Kulesza, Wiktoria Ostrowska, Karolina Mrozicka oraz Gabriela Bednarz. W ramach tego projektu twórcy nagrywają szeroko pojęty content rozrywkowy. Mikołaj jest szczególnie aktywny na TikToku, na którym wchodzi w interrakcje z obserwatorami i często organizuje dla nich ciekawe akcje, dzięki którym mają oni szansę go poznać. Jedną z takich akcji było gotowanie dla influencera i jego kolegi. Wybrali oni dwie przyjaciółki, które zaprosiły ich na własnoręcznie przygotowane śniadanie, obiad i kolację, a ich zadaniem było ocenić, jak spisały się dziewczyny.
foto: https://www.instagram.com/bginsky/
Pomysł na własną matchę
Gdy Bagi po raz pierwszy spróbował matchy, już wiedział, że stanie się ona jednym z jego ulubionych napojów. Influencer doszedł jednak do wniosku, że o wiele lepiej smakuje ona, gdy doda się do niej jakiegoś smakowego syropu. Japoński specjał ma dość nietypowy smak i przez to nie każdy zostanie jego fanem. Połączenie go z dodatkowym smakiem, który nieco złagodzi samą matchę, od razu wydało się świetnym pomysłem! Mikołaj zaczął zastanawiać się, co zrobić, aby pokazać światu swój ulubiony mix, czyli wysokiej jakości matchę oraz syrop, który będzie do niej pasował i pomoże stworzyć wyborną całość. W międzyczasie Bagi spróbował też bananowej matchy z warszawskiej kawiarni MOYA MATCHA i to okazało się strzałem w dziesiątkę. Chłopak postanowił sam wyjść z inicjatywą i zaproponować lokalowi współpracę, która jak się okazało, opłaciła się zarówno jemu, jak i warszawskiej kawiarni.
foto: https://www.instagram.com/bginsky/
Ogromny sukces przedsięwzięcia
Czy kawiarnia i influencer mogli od początku zakładać, że ta współpraca osiągnie aż tak wielki sukces?! Tego niestety nie wiemy, ale niewątpliwe było to, że ten duet zaciekawi odbiorców. Nie tylko premiera napoju ściągnęła pod lokal tak duże kolejki, ale i każdy kolejny dzień sprzedaży matchy sygnowanej przez Bagiego. W sieci pojawiały się nawet filmiki osób, które nie miały możliwości przyjechać do Warszawy, a bardzo chciałyby spróbować tego napoju. Niektóre z nich zostały odwiedzone przez influencera, który przywiózł im wspomnianą matchę na spróbowanie. Na jaki smak ostatecznie zdecydował się Mikołaj, komponując swoją pierwszą autorską matchę? Napój, który był w sprzedaży, stanowił bardzo oryginalne połączenie matchy, banana i orzecha. To niespotykane, zwłaszcza w Polsce zestawienie sprawiło, że pod lokalem cały czas kłębiły się tłumy. Niektórzy pojawili się tam specjalnie dla Mikołaja, innymi po prostu kierowała ciekawość, ponieważ we wrześniu matcha Bagiego była numerem jeden na polskich social mediach!
foto: https://www.instagram.com/bginsky/
Popularność Bagiego stale rośnie, a wszystko za sprawą jego charyzmy i niezwykle oryginalnych pomysłów. Jak myślicie, co kolejnego przygotuje influencer dla swoich fanów?