30 lipca 2024
Czym jest UGC? Poznajcie influencerki, które się tym zajmują!
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/552/NAG_1__NAG.png
#ugc #socialmedia #marketing #twórca #instagram #influencer #influencermarketing

UGC, czyli User Generated Content to treści, które zostały stworzone przez użytkownika bezpośrednio na użytek danej marki. W ostatnim czasie można zaobserwować gwałtowny wzrost zainteresowania tego typu produkcjami, ponieważ dla firmy często o wiele bardziej opłacalne jest zlecenie wykonania takich zdjęć lub filmów, niż samodzielna organizacja sesji. Zleceń UGC podejmują się już nie tylko influencerki, ale i zwykłe dziewczyny, które interesują się na przykład kosmetykami, modą czy montażem filmów. W sieci można znaleźć również osoby, które uczą innych, jak prawidłowo to robić i dzielą się swoimi tipami. To właśnie o nich chcemy dziś porozmawiać.


Oksana – UGC i konsultacje dla nano influencerów

Oksana Ravliv określa się na Instagramie mianem Full Time UGC Creator i patrząc na zamieszczane przez nią treści, jesteśmy przekonani, że tak właśnie jest, ponieważ każdy pojedynczy kadr jest dokładnie dopracowany. Jeśli chcecie zobaczyć, z jakimi markami współpracowała influencerka, wystarczy, że klikniecie w przypięte relacje UGC i prześledzicie całą jej twórczą drogę. Bardzo interesującą inicjatywą są także prowadzone przez nią konsultacje, w których pomaga przygotować się do zostania twórcą internetowym i odpowiada na najczęściej trapiące początkujące osoby pytania. 

foto: https://www.instagram.com/oksanaravliv/?hl=pl


Marysia i content, który się klika!

Gdy tylko wejdziecie na instagramowy profil Marysi, z całą pewnością pierwsze, co rzuci wam się w oczy to hasło „Robię content, który się klika”. Kadry publikowane przez influencerkę są na to najlepszym dowodem, bo każdy z nich jest dopracowany i bardzo estetyczny. Od razu widać, że Marysia dba o spójność i traktuje swoją pracę poważnie. Choć dziewczyna ogólnie bardzo dużo opowiada o social mediach, o tym, jak w nich tworzyć, a także, jakie są ich ciemne i jasne strony, sporo uwagi poświęca także kwestii UGC. Jeśli szukacie inspiracji, zanim sami zaczniecie tworzyć, koniecznie podejrzyjcie jej portfolio UGC podpięte na profilu.

foto: https://www.instagram.com/kreatywniejszy/?hl=pl


Profesjonalny Instagram Karoliny

Minimalizm, spójna estetyka, jasne kolory to, z całą pewnością znaki rozpoznawalne Instagrama Karoliny znanej jako Miskarol. Dziewczyna wkłada w prowadzenie tego konta całe serce i widać, że rezultat jest doskonały. Podobnie jak w przypadku wcześniej wspominanych influencerek, tak i na Instagramie Karoliny znaleźć można treści związane bezpośrednio z tworzeniem w social mediach. Co więcej, dziewczyna oferuje konsultację z UGC, podczas których można dowiedzieć się wielu przydatnych kwestii. Jeśli jesteście ciekawi, jakich współprac podjęła się influencerka i, jak wyglądają jej treści UGC, koniecznie kliknijcie w przypięte relacje, które dla wygody obserwatora, są odpowiednio posegregowane.

foto: https://www.instagram.com/miskarol/?hl=pl


Jak zacząć tworzyć? O tym powie Wam Aneta

Kolejnym obowiązkowym kontem na Instagramie dla każdego, kto chce zacząć współpracować z markami jako twórca UGC, jest Aneta Gasiewicz. Influencerka i specjalistka od social mediów w jednym, edukuje tysiące obserwatorów. W tym momencie grono jej odbiorców jest naprawdę ogromne! W końcu jest to już prawie 20 tysięcy aktywnych osób. Aneta wydaje ebooki i kursy dotyczące UGC, a także udostępnia wiele darmowej wiedzy. Na pierwszy ogień warto kliknąć w Q&A o UGC, który znajduje się przypięty na profilu.

foto: https://www.instagram.com/anetagasiewicz/?hl=pl


Czy UGC będzie się dalej rozwijał? Wszystko na to wskazuje! W końcu dla każdej firmy jest to doskonała okazja ku temu, aby zyskać materiały wysokiej jakości, które sprawdzą się przy promocji. Jeśli dopiero zaczynacie interesować się tym tematem, zajrzyjcie do polecanych przez nas twórczyń.


Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ