Klaudia Tarka to influencerka z branży beauty, która swoją karierę rozpoczynała, pisząc bloga, pokazując nowości kosmetyczne oraz wykonane przez siebie makijaże. Z czasem stała się naprawdę bardzo rozpoznawalna i tym samym zaczęła pełnoetatową pracę influencerki. Warto zobaczyć, jak rozwijała się jej kariera na przestrzeni ostatnich kilku lat.
Zaczęło się od miłości do makijażu
Piękna, pełna pozytywnej energii i chęci do działania Klaudia Tarka, właściwie od początku swojej internetowej działalności przykuwała uwagę i systematycznie powiększała grono swoich obserwatorów. Jak sama wielokrotnie podkreślała, przez długi czas jej profil na Instagramie był prywatny. Pod koniec liceum dziewczyna stwierdziła, że fajnie byłoby działać w branży beauty i założyła bloga, który spotkał się z entuzjastycznym odbiorem. Po kilku miesiącach przyszła pora na kanał na Youtube, a jej filmiki praktycznie od samego początku cieszyły się naprawdę sporą liczbą wyświetleń. Forma wideo okazała się korzystniejsza, ponieważ Klaudia mogła o wiele łatwiej zdobyć uwagę widza i utrzymać ją. Dodatkowo miała możliwość rzeczywistego pokazywania wszystkiego krok po kroku.
Youtube stał się prawdziwą pracą
Na samym początku Klatex, bo to pod takim pseudonimem tworzy w sieci, pracowała w salonie, gdzie wykonywała makijaże, a także studiowała kosmetologię. Rozwój popularności i zaangażowania widzów sprawił jednak, że dziewczyna po pewnym czasie mogła skupić się już tylko na rozwoju swojej internetowej działalności i tym samym Youtube stał się dla niej pełnoetatową pracą, a jednocześnie spełnieniem marzeń, ponieważ od tego momentu Klaudia mogła połączyć spełnianie marzeń i realizację swojego hobby z zarabianiem. Przedsiębiorcza influencerka coraz częściej przykuwała uwagę reklamodawców. którzy chętnie angażowali ją do kampanii beauty. Za sobą ma już wiele sukcesów. Nie tylko nagrodę magazynu Joy, ale i kampanię dla Maybelline, co jest celem niejednej influencerki z branży beauty. W 2022 roku była również twarzą kampanii Sinsay, gdzie promowała najnowszą linie kosmetyków.
Własna firma była kwestią czasu
Klaudia lubi wykorzystywać swój czas do maksimum, a więc oczywistym było, że w końcu zdecyduje się na otwarcie własnego biznesu. Mając 22 lata zdecydowała się na założenie WowCow. Oczywiście ta inicjatywa sprawiła, że zaczęło przybywać zarówno obserwatorów, jak i zadowolonych klientów. Klatex jest bardzo pracowita i zwraca uwagę nawet na najmniejsze detale. Właśnie dlatego jej kosmetyki oraz akcesoria bardzo szybko zaczęły się wyprzedawać.
Obecnie Klaudia Tarka może pochwalić się naprawdę ogromnymi liczbami. Prawie 200 tysięcy obserwacji na Instagramie i ponad milion na TikToku zdecydowanie robi wrażenie!
Klaudia zaczynała działać w sieci jako nastolatka. Kilka lat wytrwałej pracy zaowocowały niemałym sukcesem. Influencerka cały czas się rozwija i na pewno jeszcze nieraz zaskoczy swoich obserwatorów.