3 kwietnia 2023
Baby boom wśród influencerów: Friz i Wersow, Nowciax, Lil Mastii i Przybysz. Potrzeba powiększenia rodziny czy trend na rodzicielstwo?
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/472/influ_w_ciazy_naglowek.png
#twoje5minut #genzie #friz #influencer #youtube #instagram #influencermarketing

Nowciax i Kasia 

Ciążową "passę" rozpoczęli jeszcze w zeszłym roku Piotr Nowak (@nowciax) i Kasia (@dscll). Para w ubiegłe wakacje (dokładnie 11.08.2022 r.) ogłosiła radosną nowinę o projekcie "nad którym pracują od kilku miesięcy". W tym roku, na kilka dni przed Walentynkami na instagramach influencerów odbiorcy mogli już podziwiać zdjęcie małego bobasa.



Sylwia Przybysz-Dąbrowska i Jan Dąbrowski 

Początek lutego okazał się przełomowy również dla innej pary z polskiego świata influencerskiego. Sylwia (@sylwiaprzybysz) i Janek (jdabrowsky) ogłosili, że spodziewają się kolejnego potomka. Warto podkreślić, że młoda para ma już doświadczenie w wychowywaniu dzieci! Są rodzicami trzyletniej Poli i dwuletniej Neli.


Aniela LilMasti i Tomasz Woźniakowski 

Znana z burzliwej historii internetowej, a także niezwyciężonego charakteru walki Aniela LilMasti również postanowiła zmienić swoje dotychczasowe życie. Już jakiś czas temu ogłaszając przerwę w karierze zawodniczki federacji MMA, motywowała swoją decyzję chęcią poszerzenia rodziny. Jej marzenia szybko się spełniły i wraz z początkiem roku ogłosiła swoim fanom, że spodziewa się dziecka.


Zuzanna Boruska i Cyprian 

Influencerka Zuzia (zuzeklobuzek), na której twórczości wychowało się wielu polskich nastolatków, 4 lutego ogłosiła, że wchodzi w nowy etap swojego życia. Zamieszczając zdjęcie na Instagramie pochwaliła się swoim ciążowym brzuszkiem, tym samym nie kryjąc radości z wymarzonego dziecka.


Wersow i Friz 

Zwieńczeniem baby boom wśród influencerów była informacja o powiększeniu rodziny przez czołowych twórców polskiego internetu. Mowa tutaj o nikim innym jak Weronice Wersow Sowie (@wersow) i Karolu Friz Wiśniewskim (@frizoluszek). Para zdecydowała się na nietypowe ogłoszenie radosnej nowiny i wieści o ciąży Weroniki przekazała poprzez piosenkę. Utwór "Ten jeden moment" zawładnął sercami fanów i bardzo szybko przebił barierę 1 mln odtworzeń w serwisie YouTube. 


Pojawienie się na świecie dziecka otwiera przed twórcami internetowymi szereg możliwości związanych z podjęciem współprac marketingowych. Należy jednak pamiętać, że sami inflencerzy dojrzewają na naszych oczach i często są już w wieku, podczas którego naturalnym jest podjęcie decyzji o posiadaniu potomstwa. Czy w takim razie przełoży się to na zachowania ich odbiorców? Trudno mówić o influencingu w obszarze planowania poszerzenia rodziny. Faktem jest jednak, że widownia twórców dorasta wraz z nimi, a nowy etap w ich życiu może być dla wielu inspiracją do podjęcia radykalnych kroków.


Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ