Newsy/kejsy
Maria Jeleniewska - polska królowa TikToka

Maria Jeleniewska z Poznania w sieci zaczęła działać, kiedy miała zaledwie 14 lat. Początkowo działała pod pseudonimem, bo jej mama i babcia nie chciały, by podawała swoje dane. Kiedy mama (a teraz też menedżerka) influencerki odkryła potencjał aplikacji,i zdecydowała, że jej córka może publicznie powiedzieć, jak się nazywa.
Maria Jeleniewska w kilku wywiadach przyznała, że zainteresowanie się TikTokiem było dla niej naturalne. Zamiast imprez wolała szperać w internecie. Tak zaczęła nagrywać pierwsze filmiki, do których inspiracji szukała u zagranicznych twórców. Jak teraz wyznaje, to właśnie research i znalezienie inspiracji zajmuje jej najwięcej czasu.
Jestem znana z tego, że robię "przejścia". Czasami nazywane są one "krótkimi montażami". Gdy aplikacja zaczęła się rozwijać, inspirowałam się innymi osobami z zagranicznego TikToka i robiłam rzeczy, których w Polsce jeszcze nie było. Myślę, że to zachęciło ludzi do obserwowania mnie. Robiłam coś wyjątkowego, oryginalnego i ludzie się tym inspirowali - mówiła w wywiadzie dla Ofeminin.
Maria przyznała, że jest zaskoczona sukcesem, który odniosła, zwłaszcza że nagrywała filmiki pod polskie piosenki, a jej profil obserwują w większej mierze zagraniczni obserwatorzy. Podejrzewa, że być może internauci polubili ją za autentyczność i to, że stara się być na bieżąco w kontakcie z fanami.
Influencerka, która przeprowadziła się do Warszawy, dziś może cieszyć się sporą popularnością i współpracami z dużymi markami, np. Wedel, H&M, Maybelline, Stars from the Stars, Fanta, Body Chief, czy też Adidas, to przyznaje, że wbrew pozorom, nie spędza całego dnia na działaniach w sieci. Kiedy może szuka sobie innych zajęć, np. czyta książki, czy też spotyka się ze znajomymi na żywo.
Warto dodać, że influencerka ma wiele pasji. Trenowała karate i pływanie, chodziła do szkoły tańca, gdzie uczyła się jazzu i tańca współczesnego, jednak kontuzja nie pozwala jej już na takie aktywności. Dodatkowo zna bardzo dobrze język angielski i hiszpański i uczy się hiszpańskiego. Poza tym chce mieć plan B, dlatego studiuje socjologię biznesu i mediów.
Kampanie:

SodaStream Summer
SodaStream to największy na świecie producent domowych ekspresów do wody gazowanej. Urz...
Kampania produktów ELEMENT
Kampania ma na celu promocję linii kosmetyków Gift of nature marki VisPlantis. Twórcy s...
Kampania produktów VisPlantis Porfessional
Kampania ma na celu promocję linii kosmetyków Gift of nature marki VisPlantis. Twórcy s...Polecane:

Największa drama 2023 - zerwanie Daniela Magicala rozpala Tiktoka do czerwoności
Wszystko wskazuje na to, że stało się nieuniknione i Daniel Magical rozstał się z Nikolą. Choć w pierwszej chwili nikt nie chciał w to uwierzyć, ma...
Projekt GOATS - kto stoi za nowym projektem na YouTubie?
Początek wiosny przyniósł świeżość w postaci nowego projektu na polskim YouTubie. Boxdel, Wardęga, Błoński, Wojciech Gola i Izak łącząc siły zapras...