29 października 2021
Kim jest Lila Janowska? Sylwetka trendującej influencerki
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/396/JANOWSKA.png
#lia #lilajanowska #janowska #siostryjanowskie #żabson


Jednak to nie Żabson sprawił, że Lila jest popularna w sieci. Zaczęło się od bloga modowego, a dodatkowo sześć lat temu Janowska debiutowała na YouTubie filmikiem makijażowym i do dziś publikuje tam nagrania, na których pokazuje to, co kocha, czyli makijaż, modę. Nie brakuje też daily vlogów, wideo z ćwiczeniami, pielęgnacją, a zimą pojawiały się vlogmasy.

https://www.instagram.com/p/CGF6-91gvGg/

Działalność 24-latki nie ogranicza się jedynie do YouTube’a. Na Instagramie doczekała się blisko pół miliona obserwatorów. Co znajdziemy na jej koncie? Profil @lilajanowska jest dokładnie przemyślany i nie ma mowy o przypadkowych fotkach na nim. Influencerka prezentuje tam podobne treści do tych, które znajdziemy na jej YouTubie, czyli wizaż i modę. Ewidentnie widać, że ma zamiłowanie do drogich ubrań i dodatków, często z luksusowych domów mody i od projektantów. Od czasu do czasu pojawiają się ujęcia z Żabsonem, ale zdecydowanie częściej Lila publikuje fotki z najróżniejszymi produktami, które reklamuje np. kosmetyki marki Nivea, słodycze Wedla, sprzęt ze sklepu Komputronik czy produkty marki Herbapol.  Podobne treści publikuje także na TikToku, gdzie zgromadziła blisko 400 tysięcy obserwatorów.

https://www.instagram.com/p/CVGaChSoInd/

Warto zwrócić uwagę na metamorfozę influencerki. Kiedy zaczynała swoją przygodę w mediach społecznościowych ubierała się inaczej i lubiła zdecydowanie inne zdjęcia, niż te, które publikuje obecnie. W przeszłości stonowane fotki, stylizacje w odcieniach bieli, czerni i szarości. Dziś wręcz przeciwnie. Kolor króluje na jej profilu, zwłaszcza dużo jest tam różu.

https://www.instagram.com/p/4UFhnAE-Py/?utm_source=ig_embed

Lila Janowska w jednym z wywiadów przyznała, że gdyby nie działalność internetowa, to mimo wszystko zajmowałaby się czymś związanym z modą i wizażem. Jej pasja i szczere zaangażowanie w to, co robi zostały docenione. Na początku 2018 roku została okrzyknięta, jako Influencerka Tygodnia w magazynie “Joy”. W tym roku może pochwalić się kolejnym sukcesem. Magazyn "Forbes" opublikował "Ranking najpopularniejszych polskich influencerów", a Lila Janowska zajęła w nim ósme miejsce.



Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ