Założenia
Naszym celem było znalezienie 20 kreatywnych twórców, którzy gotowi będą na udział w wyzwaniu #10yearschallanage!
Każdy z nich otrzymał prezent ze spersonalizowanym listem i miał za zadanie przenieść się w czasie do początku lat ‘10. Wszystko po to aby pokazać stylizacje z tamtego okresu i zachęcić swoich followersów do wspólnego świętowania 10. urodzin answear!
Realizacja
Influencerzy, świetnie sprawdzili się w wyzwaniu! Każdy z nich przekopał szafę i stworzył swoją idealna stylówkę w klimacie ostatniej dekady. Niektóre z nich to teraz totalny obciach, a inne zdążyły wrócić do łask i cieszą się drugim życiem.
W ramach akcji powstało łącznie 20 Instagramowych postów i 116 kafelków stories! Publikacje wzbudziły ogromne zainteresowanie obserwujących i wygenerowały ponad 240 tysięcy zasięgu! Założenia naszej kampanii w pełni zrealizowane, urodzinowe stylówki zostały polubione 24,5 tysiąca razy, co poskutkowało wysokim współczynnikiem zaangażowania na poziomie: 14% 😎