26 kwietnia 2021
Karol Paciorek - analiza influencera
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/359/paciorek_blog.png
karol paciorek youtube

W 2011 roku wraz z Włodkiem Markowiczem założyli kanał „Lekko Stronniczy” – który to jako pierwszy youtubowy kanał w Polsce, powstaje codziennie. Widzowie kanału zasiadają z kisielem o godzinie 18.00 przed ekrany wyświetlacza oczekując przedniej rozrywki i poprawienia sobie humoru. Czego można spodziewać się po odcinkach w LS (Lekko Stronniczy)? Przede wszystkim absurdalnych newsów z Polski, improwizowanych piosenek śpiewanych przez Karola i Włodka, anegdot z ich życia, a także komentowaniu różnych bieżących spraw w sposób ironiczny. W dobie patostreamerów, przygnębiających wydarzeń, które docierają do nas niemal codziennie taka rozrywka jest potrzebna w Internecie. 

Widzowie LS-a wysyłają również maile do twórców z różnymi pytaniami, przez co kształtują ich światopogląd i dają możliwość wzajemnej interakcji. Na Facebooku istnieje również grupa „Imponderabilia”, która obecnie integruje ponad 55 tysięcy osób. Społeczność ta tworzy m.in. memy dotyczące bieżących odcinków. Powstał również internetowy magazyn „Bezbek”, którego nie powstydziłaby się żadna redakcja. Artykuły oraz grafiki są tworzone w iście starannym stylu. 

Karol Paciorek prowadzi również drugi kanał „Imponderabilia”, w którym zaprasza gości na wywiady. Pozwala im się w nich wygadać, ponieważ są to treści zazwyczaj dłuższe i szczere. Jest to jeden z pierwszych tego typu podcastów działających na YouTube w takiej formie. Gośćmi, którzy pojawili się w programie są m. in. Robert Makłowicz, Krzysztof Gonciarz, Red Lipstick Monster, Tomasz Kammel, Gimper i Radosław Kotarski. 

Karol Paciorek jest również populazytatorem zdrowego jedzenia. Często wspomina o tym w swoich programach oraz prezentuje na swoim stories na Instagramie, dania przygotowane przez jego żonę Karolinę – jedną z założycielek profilu Roślinna Baza

Pomimo tego, że Karol często szczerze i dosadnie publikuje swoje zdanie na temat różnych bieżących wydarzeń - nie zawsze dla wszystkich wygodne, to marki chętnie z nim nawiązują współpracę. Być może dlatego, że co raz mniej jest autentyczności, dystansu do samego siebie i wiarygodności w treściach jakie przedstawiają influencerzy. Marki, które zaprosiły do udziału w kampaniach reklamowych Karola to m. in. Play, Glenmoriangie, Lech oraz Reebok.

Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ