Newsy/kejsy

LiveStream shopping - nowy trend w influencer marketingu!

28.03.2021 Autor: BrandBuddies
Udostępnij:
LiveStream shopping - nowy trend w influencer marketingu!
LiveStream shopping to nowa wielka rzecz w influencer marketingu i jeden z najgorętszych trendów, który w czasach pandemii nabrał olbrzymiego rozpędu. Live stream shopping pozwala sprzedawać z pomocą influencerów więcej i szybciej.

Czy jest live stream shopping?

LIVESTREAM SHOPPING to w wielkim uproszczeniu przeniesienie formuły telezakupów do środowiska social media. To połączenie rozrywki i zakupów. Oglądający transmisję na żywo w mediach społecznościowych dokonują zakupów w trakcie lub niedługo po zakończeniu transmisji influencera, prezentującego i testującego produkty.


Trend narodził się w Chinach, które są mekką światowego e-commerce. Tylko do połowy 2020 roku odnotowano tam ponad 10 milionów zakupowych live streamów. Szacuje się, że do końca tego roku przychody z zakupów na żywo w Chinach osiągną 170 miliardów dolarów.



LiveStream shopping w Polsce?

Trend rozwija się także mocno w USA (Amazon LIVE) oraz zaczyna być popularny w Europie. Swoje produkty sprzedaje tak Walmart czy Amazon. Powstaje także nowa kategoria influencerów shopping streamerzy - którzy zajmują się tylko i wyłącznie realizacją takich transmisji.



Kto realizuje livestream shopping w Polsce?

W BrandBuddies powołaliśmy specjalną komórkę odpowiedzialną za zaadresowanie trendu i prowadzenie kampanii w tym obszarze. Nasi twórcy oraz marki mogą jako jedni z pierwszych wykorzystać siłę formatu. Twórcom oferujemy płatny udział w live streamach zakupowych, zaś markom realizację dedykowanych live streamów zakupowych z influencerami.


Jesteś twórcą i chcesz wziąć udział w LIVESTREAM SHOPPING - śledź kampanie na platformie!


Jesteś marką/ reprezentujesz e-commerce/ agencję i chcesz zrealizować live stream shopping z influencerami? Napisz do nas!

Kampanie:

Ta strona używa ciasteczek (plików cookies).