1 marca 2021
Klaudia Halejcio. Ile rąk pracuje na jej influencerski sukces?
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/349/cover_blog.png
klaudia halejcio influencer influencerzy instagram tiktok


Kim jest? Niejednokrotnie porównywana do amerykańskiej celebrytki Kim Kardashian. Od najmłodszych lat związana z aktorstwem. Swoją karierę przed kamerą rozpoczęła już w wieku 4 lat. Obecnie gra w popularnych serialach telewizyjnych. Na swoim koncie ma role w takich produkcjach jak: “Na Wspólnej”, “Ojciec Mateusz”, “Złotopolscy”, “Pierwsza miłość” czy też “Przepis na życie”. Halejcio od najmłodszych lat była uznawana za szalenie ambitne i zdeterminowane do osiągania sukcesów dziecko. Te cechy zostały z nią do dziś i do każdego zadania podchodzi bardzo profesjonalnie. Widać to zresztą nie tylko po jej rolach w telewizji czy teatrze, ale także profilach w sieci.


źródło: https://www.instagram.com/p/B5xh-kOleLP/


Od momentu, kiedy ponad 20 lat temu poznaliśmy Klaudię Halejcio na ekranie, świat niewątpliwie przeszedł znaczącą zmianę i ogromną rolę odgrywa w nim teraz Internet. Aktorka, jak przyznała w jednym z wywiadów, zaczynając swoją karierę nie myślała o tym, że będzie kiedykolwiek grać w komediach, farsach i rozbawiać ludzi ze sceny, czy też przez szklany ekran. A teraz… social media w które się tak bardzo angażuje, dają jej możliwość pokazania szerszego wachlarza swoich umiejętności. Gwiazda przyznaje, że sprawia jej to ogrom radości i jest również często pretekstem do dobrej zabawy.




Prawdopodobnie każdemu z nas przewinęło się na wallu jej nienaganne zdjęcie albo jakiś kreatywny i śmieszny TikTok. Jak sama przyznaje, efekt końcowy nie oddaje jednak tego, ile pracy zostało w niego włożone, a także ile rąk pracowało na ten sukces. Klaudia jeśli tylko znajdzie wolny czas w swoim aktorskim grafiku, organizuje mega produkcje i wraz z ekipą, z którą współpracuje od wielu lat, przygotowuje sesje zdjęciowe i plany filmowe, stając się profesjonalną influencerką na drugim etacie. Przed obiektywem stoi co prawda tylko Klaudia, ale poza kadrem znajduje się całe grono wizażystek, fryzjerów, scenarzystów, specjalistów od oświetlenia, no i oczywiście fotografowie czy operatorzy kamer. Jest jedną z tej grupy gwiazd polskiego show biznesu, która dba o swój wizerunek w mediach społecznościowych, a co najważniejsze robi to z niezwykłym wyczuciem, świadomością i po prostu “z jajem”. Krótko mówiąc umie w social media.



Jeszcze aktorka czy już influencerka? Czy aktorzy w dzisiejszych czasach muszą być influencerami? No właśnie… takie pytania można byłoby sobie zadać w tym momencie, ale czy jest na to jednoznaczna odpowiedź? Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i każdy może mieć na ten temat zupełnie odmienne zdanie. My śledząc ruchy w sieci, możemy stwierdzić, że aktywność i wejście do wielkiego świata Internetu przez aktorów czy osoby ze świata showbizu jest w ostatnim czasie zdecydowanie większe. Punktem kulminacyjnym był na pewno lockdown spowodowany pandemią koronawirusa. Kiedy wszyscy zostaliśmy zamknięci w domach, potrzebna była przestrzeń do wyzwolenia swoich kreatywnych dusz, szczególnie w przypadku artystów. Na scenę influencerów wskoczyła nie tylko Halejcio. Zapamiętane na długi czas zostaną wieczorne “Domówki u Dowborów”, TikTok-owe challenge w wykonaniu Julii Wieniawy, Ady Fijał, czy Małgorzaty Kożuchowskiej, która zaprosiła swoich przyjaciół z branży na wirtualny tort.

źródło: https://www.instagram.com/p/B_fZxsjD6YL/

Wejście do świata mediów internetowych w tym szczególnym czasie dało artystom możliwość dodatkowego, a może nawet głównego źródła utrzymania. W wyniku zamknięcia teatrów, odwołania planów filmowych i kinowych premier, świat aktorów został tak naprawdę na lodzie, jednak niektórzy z nich sporo na tym skorzystali. Klaudia Halejcio już jako pełnoprawna influencerka podjęła współpracę z największymi na polskim rynku. Na jej kanałach można było zobaczyć efekty kampanii dla takich marek jak: Bourjois, LG Electronics, Dyson, Mitsubishi, Puma. Przygotowywała również publikacje dla Kompanii Piwowarskiej czy produktów grupy Hortex. Dołączyła również do grona stałych ambasadorek marki Tous i Lirene.



Mimo że z zawodu jest aktorką, to zdecydowanie większą popularność zawdzięcza swojemu profilowi na Instagramie, który śledzi ponad 388 tysięcy osób i 163 tysiące osób na TikToku. Aktorka podkreśla, że za każdym razem stara się szokować i zaskakiwać. Bardzo zależy jej na utrzymaniu relacji ze swoimi fanami poprzez media społecznościowe, dlatego poświęca też temu bardzo dużo czasu. Wysiłek i praca włożona w social media, zaowocowała również nawiązaniem współpracy Halejcio z TikTok for Business Polska. Influencerka została bowiem zaproszona do kampanii mającej na celu rozwinięcie platformy w otoczeniu biznesowym i została ambasadorką tego medium.


Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ