10 lutego 2021
Bakusiowo, Qczaj i Sprawdzam zostali Testerami Przyjemności!
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/347/blog_BB__1_.png
#TesterzyPrzyjemności współpraca kampania RTV Euro AGD backstage kulisy influencerzy

Nie ukrywamy, że lubimy realizować kampanie w których dużo się dzieje - sesja zdjęciowa, makijażyści, styliści, operatorzy, fotografowie, nagrywki, aktywacje. Dużo wyzwań i przy okazji satysfakcji. Dziś chcemy opowiedzieć im o jednym z takich projektów - naszej najnowszej realizacji dla RTV Euro AGD.

Ale od początku. O co chodzi? Misją RTV Euro AGD jest pomoc swoim klientom w dokonywaniu dobrych wyborów. Dlatego wspólnie z marką powołaliśmy do życia team, który na własnej skórze przetestuje produkty z kategorii Dom, Kuchnia i Pielęgnacja. #TesterzyPrzyjemności to ludzie, którzy muszą na co dzień łączyć pracę ze swoim hobby, a także życiem prywatnym. Dla nich najważniejsza jest skuteczność i zaoszczędzony czas wolny, który mogą wykorzystać dla siebie i swoich bliskich.

Głównym założeniem kampanii jest mierzenie skali przyjemności zakupu produktów. Sprawdzamy, jak pomagają oszczędzać czas, czy zrelaksować się.

 

Do kampanii wybraliśmy ambasadorów, którzy otrzymali miano #TesterówPrzyjemności. Oczywiście zadbaliśmy o to, by były to osoby, które zrealizują się w tej roli w 100%. Poznajcie naszych influencerów:



Bakusiowo

Zaraża poczuciem humoru i dystansem. Jako zapracowana mama musi dbać o to, by mieć czas dla siebie, dlatego świetnie sprawdzi się w roli Testerki Przyjemności.




Qczaj

Qczaj zaoszczędzony czas wykorzystuje na kolejne inspirujące projekty,  do których angażuje swoich odbiorców. Korzystając z jego  doświadczenia, będzie idealnym Testerem Przyjemności!




SprawdzamJak

Dymitr z kanału  SprawdzamJak ma za sobą dziesiątki prób  i ocen, co czyni go idealnym kandydatem do teamu Testerów Przyjemności.



Każdy z Testerów Przyjemności sprawdzi sprzęt z następujących kategorii: Pielęgnacja, Kuchnia i Dom. Użyją do tego specjalnie przygotowanej skali przyjemności w postaci filtra na InstaStories. 


A teraz to, na co wszyscy czekaliście! Zajrzymy za kulisy powstawania tej kampanii. Przygotowaliśmy  sesję zdjęciową naszych ambasadorów, podczas której wykonano im zdjęcia z wybranymi produktami, które będą testować, a także nagrania do stories. 




Nasi ambasadorzy zostali potraktowani jak gwiazdy filmowe! Dla każdego było to super doświadczenie.




Po makijażu i wybraniu stylizacji, nasi Testerzy Przyjemności wskoczyli na plan zdjęciowy. Jak widzicie, humory dopisywały :)




Poprawki, uwagi, porady… Wszystko po to, by efekty sesji były idealne! To nie przeszkadzało influencerom, jak i ekipie, by dobrze się bawić. Wspólnymi siłami odnieśliśmy sukces!




Setki ujęć, a z nich trzeba było wybrać najlepsze. Nasza drużyna odpowiedzialna za zdjęcia wykonała świetną robotę!




Podczas planu zdjęciowego, Testerzy Przyjemności mieli okazję nagrać profesjonalne filmy, które później wykorzystają na stories na swoich profilach na Instagramie. Jak widać po zdjęciach, pilnie zapamiętywali swoje kwestie.

 

Możecie również zobaczyć film z backstage’u, który dla Was przygotowaliśmy:




To jeszcze nie koniec! Do teamu #TesterówPrzyjemności dołączą inni influencerzy, którzy wesprą naszych ambasadorów. Nasza rodzinka testerów się powiększy o kolejne osoby, które zyskają więcej przyjemności w swoim życiu dzięki sprzętom od RTV Euro AGD. A Wy będziecie mogli sprawdzić ich poziom zadowolenia, a także skorzystać z przygotowanych dla Was niespodzianek w postaci kodów rabatowych ;) Obserwujcie efekty naszej współpracy w social mediach influencerów pod hashtagiem #TesterzyPrzyjemności!


Autorem zdjęć na sesji jest Przemek Chudkiewicz, natomiast za backstage odpowiadał Mateusz Woźniak.

Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ