9 kwietnia 2020
Nadchodzi The Blaze House - nowy dom influencerów
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/234/Bez_nazwy-1.png
The Blaze House influencerzy ekipa Dominik Rupiński Filip Kłoda smav Paweł Zmitrowicz

Nowa ekipa to 3 osoby: vloger Filip Kłoda znany jako @smav, influencer Paweł Zmitrowicz @pawel_official oraz jeden z najpopularniejszych polskich tiktokerów - Dominik Rupiński  @dominikrupinski. Każdy z zupełnie innym gronem odbiórców.

Dlaczego akurat teraz? Trójka twórców postanowiła zamieszkać ze sobą, ponieważ wszystkim kończyły się umowy najmu mieszkań oraz biura. Dominik w swoim filmiku zaznacza też, że całą przeprowadzkę przeprowadzili sami, dzięki czemu uniknęli kontaktu z dodatkowymi osobami. 


- Nasze filmy będą nagrywane w domu w którym jesteśmy bezpieczni, dlatego przedłużenie kwarantanny w żaden sposób nam nie „utrudni” tworzenia nowych materiałów. - mówi Dominik.


Zobacz też: #pillowchallenge czyli viralowa kreacja z poduszki



Jak będzie wyglądać życie w The Blaze House w dobie pandemii? Czy ekipa nie obawia się hejtu z uwagi na aktualną sytuację?

- Nie boimy się hejtu, ponieważ zachowujemy wszelkie środki ostrożności. - tłumaczy w rozmowie z nami Dominik. - Chcielibyśmy oczywiście nagrywać z naszymi znajomymi, ponieważ dom daje nam możliwość nagrywania lepszych filmów, ale jesteśmy przygotowani na to, że będziemy musieli poczekać nawet kilka miesięcy. Zdrowie najważniejsze. 

W przeciwieństwie do istniejących już ekip, chłopcy postanowili przeprowadzić swoich widzów przez proces tworzenia projektu i organizacji nowej przestrzeni. Dlatego w pierwszym filmiku zobaczymy m.in. stan wyjściowy domu, gdzie żaden z twórców nie ma nawet łóżka czy choćby materaca. 


źródło: materiały prasowe

Czy ekipa Dominika wniesie nową jakość w ten rodzaj contentu na polskim YouTube? 


Wszystko po to, aby pozwolić swoim odbiorcom brać czynny udział w remoncie i urządzaniu rezydencji, tak, aby to oni mogli zadecydować o finalnym kształcie The Blaze House. 


Twórcy planują przez rok zamieszczać na swoich profilach daily content dostosowany do różnych grup odbiorców, tak, aby trafiać jednocześnie do młodszych jak i starszych widzów. 


Z niecierpliwością czekamy na rozwinięcie projektu, w którym w przyszłości wolnej od koronawirusa ma się pojawić gościnnie dużo innych osób.








Powered by Froala Editor

Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ