11 września 2018
INFLUENCER MARKETING: DZIECI
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/165/dzieci-blog.png
youtube kids influencer marketing

Zdecydowanie w popularności dominują dziewczyny. Aktualnie dwa najpopularniejsze kanały na Youtube tworzone przez najmłodszych (i ich rodziców) to: Hejka tu Lenka (492 tys. subskrybcji) i Cookie Mint (396 tys. subskrybcji). Od momentu założenia kanału Lenki, jej materiały obejrzano już 306 miliony razy. Robi wrażenie, co?

 

Kanały o których również warto wspomnieć to: Mela Modela (316 tys. subskrybcji) oraz Pusheen Girl (342 tys. subskrybcji). 

 

Jaki content tworzą najmłodsi? 

 

Materiały tworzone przez 8-letnią Lenkę i 12-letnią Oliwkę (Cookie Mint) opierają się na wszystkim, co związane z zabawą. Możemy na ich kanałach obejrzeć filmy przedstawiające zabawki, rozmaite challenge, daily vlogi itd. Po spojrzeniu na miniaturki filmów już na pierwszy rzut oka widać, że są kierowane do młodych odbiorców.

 

 

 

Niektórzy twórcy nie ograniczają się do korzystania z jednej platformy. 

 

                 

Instagram Cookie Mint                      Instagram Mela Modela

      (156,1 tys. obserw.)                           (198,2 tys. obserw.)

 

 

Wśród najmłodszych twórców są też chłopaki. Kanał pod tytułem “Zabawy Euzebiusza” prowadzony przez 9-letniego Euzebiusza i jego tatę ma ponad 100 tysięcy subskrybcji. Recenzje i zabawa to główny motyw filmów na tym kanale. 

Najmłodsi odbiorcy chętniej oglądają swoich rówieśników, z którymi się utożsamiają. Co więcej, ich materiały nie odbiegają jakością od tych produkowanych przez starszych, profesjonalnych twórców. Ich filmy są wiarygodne i naturalne, co coraz częściej wykorzystują marki, zlecając najmłodszym twórcom promowanie ich produktów.  

Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ