O co w tym wszystkim chodzi? Nagrywasz krótki filmik, do którego podkładasz wybraną muzykę. Albo odwrotnie,wybierasz muzykę i pod nią nagrywasz filmik. Możesz nakładać filtry, zwalniać, przyspieszać, opcji jest naprawdę mnóstwo! Jest przy tym sporo zabawy!
Początkowym założeniem aplikacji była rozrywka w formie “lyp sync”. Jednak obecnie aplikacja zalewana jest bardzo zróżnicowanymi treściami. Od imprez, lip sync do śpiewania na żywo czy szalonych choreografii.
Musical.ly otwiera się również na coraz popularniejsze live stream’y. Wypuścili aplikację Live.ly, która umożliwia relację live ze swoich okołomuzycznych popisów.
Aplikacja zrzesza już 200 milionów użytkowników. Najpopularniejsi osiągają zawrotną liczbę ponad 4 milionów “serduszek” dziennie. Jak wypadają nasi rodzimi użytkownicy? Całkiem nieźle! Z wynikiem blisko 1,1 miliona “serduszek” Kinga Sawczuk plasuje się na 20. miejscu w globalnym rankingu!
Zastanawiacie się jak mogą wyglądać efekty zabawy tą aplikacją? Przypomnijcie sobie teledysk Beyonce “7/11”. Tak właśnie mniej więcej wyglądają klipy tworzone na musical.ly!
Musical.ly to aplikacja, która ma potężny potencjał reklamowy. Szczególnie biorąc pod uwagę zaangażowanie społeczności. Marki za granicą przetarły marketingowe szlaki na tym portalu. W Polsce także się to dzieje za sprawą BrandBuddies, które ma na koncie już wiele akcji na Musical.ly, które osiągnęły super wyniki (wysoki engagement rate). Jesteśmy pierwszą platformą przyjazną muserom i szerzymy wśród marek wiedzę na temat tego medium zdobywając dla Was kolejne zlecenia. W kolejnych wpisach przybliżymy Wam przykłady ciekawych akcji, które zadziały się na Musical.ly!