Ta strona używa ciasteczek (plików cookies). Dowiedz się więcej AKCEPTUJĘ

Wszystko o współpracy marek i liderów opinii.

Pilka blog

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej - dobra okazja na współpracę z Influencerami

 XXI Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej startują już w czerwcu. W Rosji zmierzą się 32 drużyny, które rozegrają 64 mecze. Ich przebieg na pewno będzie mocno komentowany w social mediach. Jest to świetna okazja do zaangażowania do współpracy influencerów, którzy w naturalny sposób ulokują markę w kontekście sportowych emocji.

Piłka nożna przyciąga przed telewizory tłumy. Podczas mistrzostw cały świat żyje futbolem. Na tematyczne kampanie związane z tym sportem postawiły już m.in. firmy takie jak: Lays, Pepsi, Coca-Cola, Head & Shoulders, McDonald’s i wiele więcej!

Każda osoba działająca w mediach społecznościowych mogłaby potencjalnie wziąć udział w kampanii związanej z Mistrzostwami. W końcu podczas rywalizacji cała Polska dopinguje naszych piłkarzy. Dzisiaj jednak skupimy się na osobach bardziej związanych z tym sportem, które są pod tym kątem wiarygodne dla swoich obserwatorów.

Oto przykładowi influencerzy, którzy świetnie wpasowaliby się w kampanię związaną z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej:

 

Paweł Skóra

 

Kuba Żak

 

Przemek Gancarz

 

Kamil Tuczyński

 

 

Maciek Krawczyk

 

Adrian Mielnik

 

PLKD

 

Koza Sport

 

Do rozpoczęcia mistrzostw pozostały już niecałe dwa miesiące. 14 czerwca rozpoczną się sportowe emocje. Wiele marek już szykuje kampanie reklamowe pod tym kątem. Podczas Mistrzostw oprócz rywalizacji na boisku odbywa się również rywalizacja w mediach. Będąc odpowiedzialnym za marketing marki, warto już teraz pomyśleć o tematycznej kampanii reklamowej.