3 lutego 2017
kate.zach: Ważne, jest by stworzyć jakiś content i konsekwentnie go realizować
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/71/main.jpg
wywiad instagram moda instastyle

Czy zakładając Instagrama, spodziewałaś się, że będziesz miała kiedyś 35 tysięcy followersów?

Oczywiście, że nie! 35 tysięcy followersów to bardzo dużo osób!  Studiując w Londynie, podążając za panującą tam modą, założyłam swój profil na Instagramie. Początkowo był on tylko prywatny, gdzie obserwowali mnie moi znajomi. Kiedyś znajomi z roku powiedzieli, że mam fajne poczucie estetyki i powinnam dodawać więcej zdjęć na swój profil. Tak się zaczęło…. Dzisiaj nie zwracam aż tak dużej uwagi na liczby. Gdy cierpiałam na zaburzenia odżywiania liczby nieustannie mnie prześladowały. Kilogramy, centymetry, kalorie…. Od czasu gdy Instagram zmienił swoją politykę, moje statystki spadły, co trochę mnie początkowo zmartwiło, ale potem zdałam sobie sprawę, że są to tylko liczby. Jeśli ktoś naprawdę chce mnie obserwować i śledzić mój profil, to prędzej czy później na niego wejdzie. Jeśli nie podoba się komuś mój styl - trudno, ja staram się być sobą, bo to jest kluczowe.

Co Twoim zdaniem najbardziej przyczynia się do budowania zasięgu na Ig? Co jest najważniejsze: jakość postów, systematyczność czy może własne zaangażowanie w społeczność Ig (śledzenie innych profili, komentowanie).

Myślę, że oryginalność: im profil jest bardziej uniwersalny, tym ciekawszy. Ważne, jest by stworzyć jakiś content i konsekwentnie go realizować. Jakość zdjęć też ma ogromne znaczenie, dlatego najbardziej lubię dodawać zdjęcia robione lustrzanką. Nie zapominam jednak o tym, że aplikacja Instagram została utworzona głownie pod smartphone'a, więc na co dzień nie ignoruję tego i robię zdjęcia swoim iPhone’m. 

Jak wspominasz swoją pierwszą współpracę z marką na Ig? Jak długo po założeniu profilu się ona wydarzyła, ilu miałaś wtedy followersów?

Szczerze, nie pamiętam… Muszę sprawdzić na swoim Instagramie. Aaa już wiem! Była to firma, która właśnie wchodziła na Polski rynek. Któregoś dnia znalazłam maila z propozycją współpracy. Bardzo się ucieszyłam, że ktoś mnie znalazł i chciał mi wysłać swoje produkty. Ich napoje witaminowe były pyszne! Jako, że dostałam zapas na kilka miesięcy zabrałam je sobą na uczelnię  sprawiając miłą niespodziankę studentom, przy okazji robiąc im dobrą reklamę. Jeśli chodzi o ilość to naprawdę nie pamiętam, było to jakoś ok 10k. 

Czy jest jakaś współpraca, którą wspominasz szczególnie miło, byłą szczególnie ciekawa?

Najlepszą współpracę jaką dotychczas miałam była z marką GLOV. Dziewczyny zaproponowały mi bym była jedną z trzech ambasadorek. Współpraca opierała się na kilku sesjach zdjęciowych. Była to niesamowita przygoda, podczas której zmieniłam pogląd na swój wygląd i poznałam bardzo dużo inspirujących osób. Jestem wdzięczna, że dziewczyny mnie wypatrzyły wśród tak wielu pięknych Instagramowiczek.

Czy jest coś co Cię wkurza w komunikacji z markami/we współpracach z markami?

Często jest tak, że firmy pytają mnie kiedy wstawię zdjęcie, nalegają, wysyłają maile... Jest to dość męczące, bo nie chodzi o to by zrobić zdjęcie produktu, ale o to by ciekawy sposób go przedstawić. Jeśli chodzi o reklamowanie ubrań, staram się podchodzić do tego profesjonalnie- idę na zdjęcia z fotografem, potem je retuszujemy, To wszystko wymaga czasu, a niektóry firmy chcą zdjęcia na już, tylko, że ja stawiam na jakość.

Które z Twoich zdjęć na Insta osiągnęło największą liczbę polubień?

Niestety selfie! Nie lubię selfie, dlatego jest ich niewiele na moim profilu. Wydaję mi się, że mam dużo więcej do zaoferowania niż zdjęcia mojej twarzy! :)

Dzięki za wywiad!

Powered by Froala Editor

Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ