Jak wyglądały współpracy kiedyś, a jak dziś? Jak zarabiają twórcy? W którym kierunku będzie rozwijał się rynek? Jaką rolę pełnić będą produkty twórców?
Zobaczcie jak wygląda praca Waszych ulubionych internetowych twórców od kuchni!
Zobacz też: WHAT'S NEXT - nowa rzeczywistość w influencer marketingu
@superstylerblog, autorzy jednego z największych blogów w Polsce o tematyce modowej, lifestyle'owej oraz parentingowej
@bginsky, twórca społeczności skupionej wokół streetwearu
@kozakma, bohater GoggleBox; twórca lifestylowy
@jasperrr55, @charazinsky TikTokerzy/ YouTuberzy- przedstawiciele młodego pokolenia influencerów
@krzysztof_adamek, fotograf pracujący na co dzień z czołowymi twórcami oraz influencer
@way.of.blond, YouTuberka, trenerka.
Seria WHAT’S NEXT jest odpowiedzią na nasze codzienne działania w obszarze influencer marketingu. Od pięciu lat w BrandBuddies rozmawiamy z twórcami, influencerami, markami, agencjami. W tym czasie bardzo dużo się zmieniło. Coraz więcej marek w swoich strategiach marketingowych uwzględnia zaangażowanie influencerów, jednak dalej nie wszyscy do końca rozumieją rolę jaką powinni oni odegrać. Brakuje partnerskiego podejścia po obu stronach, co negatywnie odbija się na wynikach działań.
Do zobaczenia w kolejnym materiale!
Zobacz też: WHAT'S NEXT - nowa rzeczywistość w influencer marketingu