30 czerwca 2016
Social media od strony marki - ButyRaj.pl i Nowa Farmacja odpowiadają na nasze pytania.
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/30/1.png
wywiad marketing firmy

ButyRaj.pl, Paweł Tomkiewicz

Jaką rolę w Państwa działalności odgrywają media społecznościowe? Jakie cele przed nimi stoją?

Chcemy się promować wszędzie tam, gdzie są nasi potencjalni klienci. Jak wszyscy wiemy, obecnie z mediów społecznościowych korzysta większość społeczeństwa dlatego i nas nie może tam zabraknąć. W naszej strategi marketingowej kanałom social media przypisujemy coraz większą rolę przede wszystkim dlatego, że jest to doskonałe narzędzie do osiągania bardzo dużych zasięgów kampanii w bardzo krótkim czasie. Dzięki obecnościom w mediach społecznościowych chcemy przede wszystkim zwiększyć świadomość oraz rozpoznawalność marki ButyRaj.pl.

Czy/jakie opcje współpracy sklep oferuje internetowym twórcom/sieciowym influencerom?

Jesteśmy bardzo elastyczni i podchodzimy indywidualnie do każdej potencjalnej współpracy z sieciowymi influencerami. Za cel nadrzędny zawsze stawiamy sobie stworzenie warunków do długotrwałej i efektywnej współpracy dla obu stron.

Jakie cechy musi mieć potencjalny twórca/sieciowy influencer, aby móc pracować dla sklepu?

Przede wszystkim twórca musi posiadać zarówno ciekawy pomysł na siebie, swoją kreację jak i na współpracę z naszą marką. 

Nowa Farmacja, Piotr Morko

Jaką rolę w Państwa działalności odgrywają media społecznościowe? Jakie cele przed nimi stoją?

Jako apteka jesteśmy w wielu aspektach obecności w sieci ograniczeni przez prawo farmaceutyczne. Jednak budowanie społeczności w oparciu o edukację, wiedzę ekspercką jest dla nas priorytetem. Oferta suplementów czy też kosmetyków jest bardzo szeroka, dlatego nasz personel składający się z farmaceutów musi mieć wiedzę i doświadczenie w tym zakresie. To nas wyróżnia na tle sklepów, które oferują podobne produkty. Nie jesteśmy jednak portalem o tematyce około zdrowotnej, co na pewno jest ograniczeniem, jeśli chodzi o ilość treści dostarczanej odbiorcom.

Czy/jakie opcje współpracy sklep oferuje internetowym twórcom/sieciowym influencerom?

Obecnie takich form nie prowadzimy. Jest to jednak temat, którym się interesujemy i bacznie obserwujemy działania na rynku. W naszym przypadku dużo zależy od producentów oraz ich zaangażowania, którzy wprowadzając nowe produkty na rynek lub promując już istniejące, mogliby być zainteresowani tego typu działaniami. Tego typu działania mają potencjał tylko wtedy, gdy jest wola i chęć współpracy na linii producent - apteka - influencer.

Jakie cechy musi mieć potencjalny twórca/sieciowy influencer, aby móc pracować dla sklepu?

W tym przypadku można podzielić to na kilka rodzajów grup influencerów. W zależności od tematyki, wokół której są specjalistami, możemy dostosować ofertę do ich potrzeb. Począwszy od kobiet w ciąży, czy młodych mam, po osoby które mają problemy z dietą i odchudzaniem również. Możemy także przygotować coś dla osób starszych. Wachlarz możliwości jest dość duży. Kwestia doboru odpowiednich partnerów/producentów.

Powered by Froala Editor

Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ