4 kwietnia 2016
Fit Lovers: Firmy powinny bardziej doceniać twórców. Nie tylko egzekwować zlecone czynności
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/19/IMG_8076.JPG
wywiad fit youtube

Pamela i Mateusz dzielą się z innymi miłością do sportu i aktywnego, zdrowego trybu życia. To jeden z oryginalniejszych i najbardziej elektryzujących duetów w polskiej blogo i vlogosferze.

Blog Fit Lovers: 

Ich kanał na YT: 

Kto z Was wpadł na pomysł założenia kanału i social mediów, dzielenia się z innymi fit-podejściem do życia?

To była wspólna decyzja. Oboje od zawsze byliśmy aktywnymi osobami, znajomi pytali nas o kwestię treningu i żywienia, więc postanowiliśmy dzielić się naszą pasją online ;).

Jak to jest blogować w parze? Jakie są zalety takiego rozwiązania, czy są jakieś wady, czy zdarzają się mikro konflikty?

Jeśli chodzi o nas, to raczej są to tylko zalety. Dzielimy się pracą, wzajemnie sobie pomagamy, nagrywamy, wymyślamy tematy naszych publikacji. Jesteśmy bardzo podobni toteż łatwo nam się kooperuje. Wiadomo, zdarzają się czasami "mikro konflikty", ale zazwyczaj wtedy o finalnej decyzji decyduje osoba odpowiedzialna za dany temat :D.

Czy wyobrażacie sobie prowadzenie swoich odrębnych kanałów, oddzielnych blogów - czy raczej tworzycie niepodzielną jedność?

Nie raz zastanawialiśmy się, czy były to dobry pomysł. Widzimy, że każde z nas ma również swoich unikalnych fanów, którzy pewnie woleliby oglądać treści związane tylko z jednym z nas. Jednak tak dobrze nam się kooperuje, że nie będziemy tego raczej zmieniać. Na naszym kanale YouTube "FitLoversYT" utworzyliśmy jednak osobną sekcję, gdzie można ćwiczyć tylko z Pamelą lub tylko z Mateuszem :). Pisząc posty na fanpage, również staramy się pisać pojedynczo od siebie :).

Obecnie Wasz fanpage ma ponad 36 000 fanów, a Instagram ponad 21 tysięcy followersów. To świetne wyniki. Moje pytanie jednak brzmi: jak szybko nabraliście tempa, czy początki blogowania, obecności na social media też były różowe?

Każdy początek jest ciężki, ale praca i upartość w dążeniu do celu popłaca. Jesteśmy z tych osób, które nie wybiły się na jednorazowej kontrowersji, pobycie w TV czy jeszcze czym innym. Na sympatię widzów ciężko zapracowaliśmy. Prowadzimy 5 kanałów jednocześnie: 

facebook (FIT LOVERS),
instagram (fit.lovers),
You Tube (FitLoversYT),
Blog (www.fit-lovers.pl),
snapchat(fit.lovers)

Wydaliśmy mnóstwo video, artykułów, motywacji, zdjęć. Pomogliśmy wielu osobom odpowiadając na ich pytania dotyczące treningu i diety.

Kanał na YouTube - jakie macie plany na jego dalszy rozwój? Czy w 2016 roku planujecie się na nim jeszcze mocniej skupić? Wideo rośnie w Internecie w siłę!

Tak! Taki jest plan. Żałujemy, że od początku naszej działalności w social media, nie skupiliśmy się bardziej na YT. Tak naprawdę dopiero teraz od kilku miesięcy postanowiliśmy, że musi on nabrać siły. Dotychczas robiliśmy video tylko na facebook, które jak wiadomo ginęło i szło w zapomnienie. Kanał YT pozwala zachować treści. Dobrze czujemy się przed kamerą, mamy wiele pomysłów, chcemy jednak, aby miało to odpowiednią jakość, dlatego szukamy osób, z którymi moglibyśmy związać się na stałe odnośnie tworzenia kanału.

Jak przekonać drugą połówkę do wspólnych ćwiczeń? ;)

Trzeba pokazać jej nasz kanał :P. Raz spróbuje ćwiczeń i nie będzie chciała skończyć :).

Współpraca z markami - co można byłoby Waszym zdaniem poprawić w relacji twórcy - firmy?

Firmy powinny bardziej doceniać twórców. Nie tylko egzekwować zlecone czynności. Miło byłoby usłyszeć zawsze jakieś pochlebne słowa za wykonaną pracę. 

Wasza najciekawsza współpraca z marką?
Najciekawsze współprace to zawsze te, dzięki którym możemy wyjeżdżać, uczestniczyć w fajnych wydarzeniach i spotykać się z naszymi ludźmi śledzącymi nas w sieci :).

Pytam o to wszystkich twórców, z którymi przeprowadzam wywiad: Wasza wymarzona współpraca z marką?

Naszą wymarzoną współpracą byłaby podróż do najpiękniejszych zakątków świata, z której nakręcilibyśmy video :).

Dziękuję za wywiad!

Powered by Froala Editor

Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ