Newsy/kejsy

Grupy na FB

12.07.2018 Autor: Brandbuddies
Udostępnij:
Grupy na FB
Stworzenie grupy na Facebooku dla fanów to świetny sposób na interakcję z nimi i ich zaangażowanie. Jak wyglądają takie grupy?

Nie ma sztywno ustalonych zasad panujących na grupach. Każdy twórca może spersonalizować grupę pod siebie i zdecydować co chce, aby tam się znajdowało. Mogą to być luźne rozmowy lub na przykład posty dotyczące jedynie wybranej tematyki. 

 

Zerknijmy na kilka grup znanych YouTuberów:


DeeJayPallaside może pochwalić się grupą liczącą już prawie 300 tysięcy osób. “Poyebani Żiżeja” to przykład grupy, gdzie nie ma sztywnych ram i porusza się rozmaite tematy w luźny sposób. 

Grupa Sylwestra Wardęgi o nazwie Wariaty Wardęgi również charakteryzuje się luźną atmosferą, ale przeważają tam tematy humorystyczne i memy. 

 

Darwiniści, czyli społeczność założona przez Grupę Filmową Darwin to miejsce, gdzie oprócz luźnych rozmów poruszane są bardziej merytoryczne tematy dotyczące ich twórczości.

Na grupie Warszawskiego Koksa o nazwie “Armia WK” można spotkać się m.in. z pytaniami o treningi i dietę.

Jak widać po powyższych przykładach, można znaleźć grupy o rozmaitych funkcjach i tematykach. Na Facebooku możemy więc znaleźć grupy opierające się głównie o życie danego twórcy, grupy o kosmetykach, motoryzacji, podróżach, biznesie itd. 

 

Niezależnie od tego, jaka tematyka jest poruszana na profilu lub kanale, założenie grupy umożliwi fanom wymienianie się opiniami, lub dyskutowanie bezpośrednio z założycielem. Grupy mogą też służyć do zbierania opinii, organizowania spotkań, konkursów i wielu innych rzeczy. Wszystko zależy od kreatywności twórcy.

Stworzenie grupy to świetny sposób na kształtowanie swojego wizerunki i budowanie zaangażowania wśród fanów. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, warto się nad tym zastanowić!

 

Kampanie:

Ta strona używa ciasteczek (plików cookies).