Piłka nożna przyciąga przed telewizory tłumy. Podczas mistrzostw cały świat żyje futbolem. Na tematyczne kampanie związane z tym sportem postawiły już m.in. firmy takie jak: Lays, Pepsi, Coca-Cola, Head & Shoulders, McDonald’s i wiele więcej!
Każda osoba działająca w mediach społecznościowych mogłaby potencjalnie wziąć udział w kampanii związanej z Mistrzostwami. W końcu podczas rywalizacji cała Polska dopinguje naszych piłkarzy. Dzisiaj jednak skupimy się na osobach bardziej związanych z tym sportem, które są pod tym kątem wiarygodne dla swoich obserwatorów.
Oto przykładowi influencerzy, którzy świetnie wpasowaliby się w kampanię związaną z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej:
Paweł Skóra
Kuba Żak
Przemek Gancarz
Kamil Tuczyński
Maciek Krawczyk
Adrian Mielnik
PLKD
Koza Sport
Do rozpoczęcia mistrzostw pozostały już niecałe dwa miesiące. 14 czerwca rozpoczną się sportowe emocje. Wiele marek już szykuje kampanie reklamowe pod tym kątem. Podczas Mistrzostw oprócz rywalizacji na boisku odbywa się również rywalizacja w mediach. Będąc odpowiedzialnym za marketing marki, warto już teraz pomyśleć o tematycznej kampanii reklamowej.