to autorski, unikalny system oceny influencerów od BrandBuddies.
Opiera się na nawet 150 czynnikach, które pozwalają na kompleksowe
długofalowe spojrzenie na danego twórcę. To jedyne takie rozwiązanie na rynku.
to autorski, unikalny system oceny influencerów od BrandBuddies.
Opiera się na nawet 150 czynnikach, które pozwalają na kompleksowe
długofalowe spojrzenie na danego twórcę. To jedyne takie rozwiązanie na rynku.
Wyniki te przekładają się na następujące ratingi:
95% - 100%
90% - 94%
85% - 89%
80% - 84%
70% - 79%
60% - 69%
50% - 59%
40% - 49%
30% - 39%
20% - 29%
10% - 19%
0% - 10%
Buddy Score przeznaczony jest dla Brands, chcących podjąć współpracę z influencerami. Narzędzie pomaga w doborze najlepszych twórców oraz ocenie czy blogerzy, z którymi chcemy nawiązać współpracę są godni uwagi/warci stawki. Z Buddy Score mogą korzystać marki bezpośrednio, ale także agencje czy domy mediowe.
Buddy Score opiera się na prawie 150 czynnikach. Większość z nich obliczana jest automatycznie na bazie dostępnych danych. Niektóre z nich uzupełniane są jednak ręcznie przez analityków BrandBuddies - należą do nich między innymi czynniki ryzyka. Nawet najbardziej zaawansowany system nie jest wstanie ocenić niektórych postaw, zachowań - które mogą mieć istotny wpływ na ocenę twórcy.
Buddy Score aktualizowany jest na bieżąco na bazie spływających do systemu danych.
Na start Buddy Score objętych jest 3000 twórców, z każdym tygodniem liczba ta się zwiększa. Docelowo Buddy Score obejmie nawet 30 000 twórców. Nawet jeśli Buddy Score wybranego przez Ciebie twórcy nie jest dostępny - możemy dla Ciebie przyśpieszyć jego obliczenie.
W zależności od stopnia skomplikowania tematu/ ilości danych przygotowanie Buddy Score trwa od 1 do 72h.
Absolutnie nie! Pod kategorią A kryją się twórcy, którzy zostali najlepiej ocenieni, ale nie oznacza to, że Ci którym przydzielono B są niewarci współpracy. Aby osiągnąć kategorię A trzeba spełnić szereg kryteriów - np prowadzić swoje konta przez odpowiedni okres czy być aktywnym na kilku platformach. Może się zdarzyć na przykład twórca, którego jakość jest świetna, ale jego staż w sieci jest po prostu za krótki by mógł zdobyć A Score. B Score otrzymało wielu wartych uwagi twórców, dlatego zawsze warto oceniać sprawę całościowo :)
Kategoria D oznacza, że mamy za mało danych o twórcy, aby przygotować jego Buddy Score.
Istotny wpływ na Buddy Score mają oceny od marek za zrealizowane kampanie. Jeśli realizowałeś/aś z twórcą kampanię (także poza platformą) daj nam znać! Będziemy mogli dołączyć Twoją recenzję do konta twórcy. Tym samym możesz uchronić innych przed nierzetelnymi influencerami lub polecić współpracę z tymi godnymi uwagi.
Buddy Score oparty jest na algorytm uwzględniający ponad 150 kryteriów. Wpływaj na niego mają przede wszystkim Twoje dane analityczne (statystyki), oceny za kampanie czy czynniki ryzyka.
Nie. Buddy Score może być liczone bez Twojej rejestracji na platformie. Warto to jednak zrobić. Tworząc profil oraz uzupełniając wszystkie dane możesz pomóc nam go kształtować i poprawiać. Im więcej danych - tym dokładniejszy/ lepszy Buddy Score. Warto mieć na niego wpływ.
Mając konto na platformie, uzupełniając informacje takie jak statystyki, zainteresowanie, biorąc udział w ankietach oraz kampaniach. Każda informacja, która uwiarygadnia Twój profil (np wgrany screen statystyk) może mieć pozytywny wpływ na Twój Buddy Score.
Staramy się, aby Buddy Score był obiektywny i rzetelny. Każdemu zdarzają się jednak błędy. Jesteśmy otwarci na zastrzeżenie dotyczące działania Buddy Score. Można je zgłaszać poprzez formularz kontaktowy.
Absolutnie nie! Pod kategorią A kryją się twórcy, którzy zostali najlepiej ocenieni, ale nie oznacza to, że Ci którym przydzielono B są słabi. Aby osiągnąć kategorię A trzeba spełnić szereg kryteriów - np prowadzić swoje konta przez odpowiedni okres czy być aktywnym na kilku platformach. Może się zdarzyć na przykład twórca, którego jakość jest świetna, ale jego staż w sieci jest po prostu za krótki by mógł zdobyć A Score. Być może nie masz jeszcze możliwości sięgnięcia po A Score, ale w niedalekiej przyszłości uzyskasz taką ocenę ;) B Score jest dużo lepszy od D Score czyli braku oceny.
Oznacza to, że mamy za mało informacji aby zbudować Twój Buddy Score - możesz to zmienić uzupełniając dane na platformie :)
Nie. Kasując konto wymazujesz z naszego systemu wszystkie swoje dane takie jak e-mail, numer telefonu, dane wrażliwe. Jednak historia współpracy, czynniki ryzyka czy oceny pozostają w systemie. Uważamy, że to szczególnie ważne do budowania swojej wiarygodności jako influencer. Zarówno Brands jak i Buddies mają prawo do rzetelnej oceny. Dlatego warto podchodzić do każdej współpracy profesjonalnie. Twórcy, którzy tak robią dzięki Buddy Score znacząco poprawią swoją pozycję jak i stawki za współpracę.