This site uses cookies. Find out more I AGREE

Everything you need to know about working for a brand

Img 1217

Intereskwitnie

Kacper Kwiatkowski (znany jako intereskwitnie) - 17-letni influencer; można powiedzieć, że wszędzie go pełno: prowadzi profil na Instagramie (prawie 34 tysiące followersów), Snapchacie, Facebooku, YouTube, a także na Musical.ly (nowa aplikacja społecznościowa, zdobywająca coraz to większą popularność na świecie). 

Jesteś obecny chyba na każdym liczącym się medium. Skąd się u Ciebie wzięła podjarka mediami społecznościowymi? Jak to się zaczęło, od czego?

Szczerze mówiąc ciężko mi powiedzieć, od zawsze lubiłem znajdować się w centrum uwagi. Może przez to zdecydowałem się założyć swoje social media. Myślę, że to zapoczątkowało właściwie rozwój dalszej sprawy.

Czy ciężko jest prowadzić tyle mediów naraz? Nie jest tak, że jakieś przez to zaniedbujesz?

Powiem tak, jeżeli ktoś kocha takie rzeczy, to dla niego nie istnieje pojęcie „ciężko”, zdarza się owszem zaniedbać, ale to w moim wykonaniu jest od razu nadrabiane. Zaniedbuje czasami przez szkołę, obowiązki czy pracę. Ale myślę, że to nie jest aż takie wielkie potknięcie. Opóźnienie jednodniowe to nie aż taki duży problem. Zazwyczaj staram się dodawać coś codziennie w miarę możliwości. Ustaliłem sobie konkretny „grafik” co i jak w jaki dzień publikuje, chyba że chodzi o Snapchat, to wtedy wszystko na bieżąco.

Jakiego rodzaju zdjęcia na Twoim Instagramie cieszą się największą popularnością? Czy widzisz jakiś schemat, czy wciąż ciężko Ci przewidzieć, który post będzie hitem?

Ciężko mi powiedzieć, jakiego rodzaju są moje zdjęcia, ponieważ publikuję to, co „wpada mi w oko”. Uwieczniam to, co mi się spodoba, wszystko co się tam znajduje jest przemyślane. Są to posty, które mają swoją historię, upamiętniają wydarzenia czy przeżycia z danych chwili. Niektóre ze zdjęć są opisem samopoczucia. Trudno przewidzieć jest, który post odniesie większy sukces, który mniejszy. Jednak z tego co zauważyłem, bardzo lajkowane są zdjęcia typu „selfie”.

Gdybyś miał udzielić jednej uniwersalnej rady Instagramerom, to jaka by ona była?

Jedyną radą będzie systematyczność, i jeden styl, można postawić na wiele feedów, ale uważam to za bezsensowne, chyba, że ktoś naprawdę dobrze przemyśli wygląd swojego profilu. Nie lubię sam publikować zdjęć w kilku efektach, ale czasami naprawdę po przerobieniu swoich zdjęć widzę, że lepsze jest np. w skali szarości niż kolorze, ponieważ światło naturalne nie oddaje pięknych barw.

Skąd pomysł założenia profilu na Musical.ly? Co jest według Ciebie najfajniejszego w tej apce?

Skąd pomysł na założenie? Zachęciła mnie do tej aplikacji moja internetowa przyjaciółka. Zajarało mnie to pewnie przez to, że kocham sobie podśpiewywać pod nosem. Najlepsze w tej aplikacji jest to, że możemy wgrać dowolny utwór i nauczyć się czasami naprawdę ciekawych układów, czy gestów. Dzięki hasztagom da się znaleźć ciekawe profile czy inspiracje do własnych nagrań.

Czy sądzisz, że Musical.ly stanie się hitem na miarę Snapchata?

Myślę, że nie. Snapchat to jednak aplikacja która odniosła sukces, nie mowię ze Musical.ly nie jest tego warte, lecz z obserwacji otoczenia - zauważyłem, że co druga osoba posiada Snapchata, a Musical.ly około 5-6. Także kto wie. W przyszłości może się wydarzyć coś niezwykłego. Zobaczymy, jak to się potoczy.

Jak szybko uzbierałeś na Musical.ly obecny zasięg? Czy ludzie będący Twoimi fanami na Musical.ly w dużej mierze znają Cię już z innych mediów, np. Instagrama?

Zasięg uzbierałem z rożnych social mediów. Powiem tak, każdy mój profil jest ze sobą powiązany, i gdy jakiś nowy zakładam, informuję obserwatorów i zachęcam ich do poznania danej aplikacji czy portalu, wtedy przebywamy razem. Niektórzy ludzie trafiają przypadkowo, a inni po prostu są tam tylko i wyłącznie przez ciekawe nagrania wideo.

Co z Twoim YouTubem - planujesz mocniej pójść w treści wideo?

Mój kanał na YouTube właściwie był założony w innym celu. Nie sądziłem, że znajdę ochotę i czas na nagrywanie. Miał być używany do celów prywatnych tj. publikacje konkursów, czy filmików z eventów rodzinnych czy filmików dla znajomych na urodziny. Myślę, że w tym roku jeszcze ruszę z jakąś ciekawą serią, i że będę kontynuować swoją pasję.

Twoja najciekawsza współpraca z marką to?

Najciekawsza? Myślę, że nie było takiej, każda współpraca jest dla mnie wyjątkowa. Cieszę się, że mogę pomóc w jakiś sposób danej firmie przez to, że jestem w malutkim stopniu rozpoznawalny. Każda współpraca to dla mnie mega duże doświadczenie, które pomaga mi wyrobić dobre zdanie na przyszłość.

Dzięki za wywiad!

Chcesz współpracować z markami? Zarabiać kasę i zagrniać nagrody? Zarejestruj się na BrandBuddies jako Buddy! Chcesz zrobić kampanię z influencerami? Zarejestruj się jako Brand!