This site uses cookies. Find out more I AGREE

Everything you need to know about working for a brand

Blog1

BrandBuddies x Viacom łączą siły!

Strategicznym partnerem BrandBuddies został Viacom International Media Networks mający w portfolio takie kanały jak Nickelodeon, NickToons, Nick Jr., MTV, MTV Music, VH1, Comedy Central,Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD. Już w czerwcu startuje nasz wspólny projekt FOLLOVERS. Umożliwi on dotarcie markom do młodych twórców, a twórcom pozwoli na tworzenie kreatywnych treści opartych na niestandardowych wyzwaniach z wykorzystaniem marek z portfolio Viacom.

Format FOLLOVERS adresowany jest do twórców internetowych o dużym potencjale, związanych ze środowiskiem TikToka oraz Instagrama. Jego uczestnicy wspólnie podejmą się wyzwań, niestandardowych zadań oraz zaproszą swoich fanów do angażującej rozrywki. Ich realizację można będzie na bieżąco śledzić w krótkich materiałach na kanałach FOLLOVERS (Tik Tok, Instagram) oraz na na antenach telewizyjnych!

FOLLOVERS zapewni także management oraz kompleksową obsługę kampanii reklamowych. Nabór uczestników do projektu rozpocznie się w czerwcu i będzie wspierany kampanią promocyjną w telewizji (MTV, MTV Music, Comedy Central, Nickelodeon) oraz w internecie (social media).

Z jakimi korzyściami dla Was to się wiąże? Co zyskają nasi Buddies, a co Brands?Jak dołączyć do FOLLOVERS? Już wkrótce zdradzimy Wam zdecydowanie więcej!

Tymczasem ruszyły nasze konta. Śledźcie je, aby być na bieżąco
>>> TIK TOK FOLLOVERS .>>> INSTAGRAM FOLLOVERS