Ta strona używa ciasteczek (plików cookies). Dowiedz się więcej AKCEPTUJĘ

Wszystko o współpracy marek i liderów opinii.

Igtv blog

IGTV - o co chodzi?

20 czerwca na specjalnym wydarzeniu w San Francisco Instagram zaprezentował nową funkcję swojej aplikacji - dodawanie dłuższych filmów. Przedstawiamy Wam skrót informacji o zmianach.

Użytkownicy Instagrama mogą teraz dodawać i oglądać filmiki o długości przekraczającej dotychczasowy limit 1 minuty. Za pośrednictwem IGTV możemy oglądać materiały wideo o długości do nawet jednej godziny. Co ważne, filmy można również wyświetlać na pełnym ekranie.

Wszystkie materiały wideo, po pobraniu IGTV są dostępne dla użytkowników Instagrama z widoku podstawowej aplikacji. Aby rozpocząć oglądanie, wystarczy kliknąć ikonkę przypominającą telewizor, która znajduje się obok ikony prywatnych wiadomości.

IGTV działa podobnie jak YouTube, opierając się na kanałach. Każdy użytkownik ma możliwość dodania filmów na swój kanał, który wyświetli się osobom, które zaobserwują profil.

Ciekawą kwestią jest to czy Instagram zdecyduje się w pewnym momencie umożliwić monetyzację filmów, tak jak ma to miejsce na YouTube. Taki krok na pewno skłoniłby wielu większych użytkowników do skorzystania z IGTV.

Czy IGTV okaże się hitem? Instagramowi za pomocą Insta Stories udało się już ukraść sporo użytkowników konkurencyjnej aplikacji. Czy IGTV będzie w stanie zainteresować osoby korzystające głównie z YouTube? To okaże się już wkrótce.