Ta strona używa ciasteczek (plików cookies). Dowiedz się więcej AKCEPTUJĘ
Zrzut ekranu 2017 08 14 o 09.47.55

Influencer marketing w działaniach ITAKA

Jak z influencerami współpracuje ITAKA? Na pytanie odpowiada e-Commerce Manager marki.

Zrzut ekranu 2017 08 14 o 09.39.32

dziarnowsky

Rozmawiamy z młodym, dobrze rokującym YouTuberem, prowadzącym także popularny profil na Facebooku (ponad 27 000 fanów) i Instagramie (ponad 24 000 obserwujących).

Zrzut ekranu 2017 08 07 o 20.28.40

Narzędzia analityczne dla Buddies

Odpowiednie narzędzia do zbierania i analizowania danych dotyczących odwiedzających twoich mediów społecznościowych (blog, instagram, fanpage) wykorzystane w odpowiedni sposób mogą znacznie poprawić statystyki odwiedzin, zwiększyć liczbę followujących czy też pozwolić na dotarcie do odbiorców którzy są zainteresowani tematyką Twojego bloga, konta na instagramie, czy fanpage’a.

Img 0525

xdob98

"Tak naprawdę prowadzenie profilu na Instagramie to zajęcie całodobowe."

Zrzut ekranu 2017 07 29 o 00.30.55

Pułapki influencer marketingu

Influencer marketing jest jedną z najskuteczniejszych metod angażowania konsumentów. Obszar ten nie jest jednak pozbawiony pułapek, które czekają na mniej świadomych adeptów. Pogoń za zasięgami, płytkie relacje czy bezmyślny dobór twórców mogą wyrządzić marce więcej szkody niż pożytku.